Nu har det varit Valborgsfirande – fint att möta våren med släkt och vänner!🌷🌿 Dagarna efter det vanliga … städa, diska och ställa tillbaka möbler på sina rätta platser. Jag inser att det är hög tid att sätta sig framför datorn igen. Det är inte riktigt samma fart den här våren. Skrivandet går lite upp och ner. Även lerfigurerna stretar emot en aning.
Magnolian som jag surrade om i februari, ser ut att må hur bra som helst efter övervintringen ☀️

