Kvällspromenad: Bysistorget, Brännkyrkagatan mot Slussen och därefter Gamla stan i riktning mot Drottninggatan. Fina kvällar efter en lång, kall vinter…
Annars har jag i samarbete med en väninna som är en hejare på att dreja och glasera, börjat få hjälp med två små cylindrar. Jag ska sedan pyssla vidare med dessa för att skapa en omslagsbild till min tredje diktsamling. Den är långt ifrån klar, men jag vill gärna gestalta den bild jag har i huvudet. (Se vårt pågående arbete under fliken Samarbeten.)

