Jag ligger lite efter med mina nyheter. Jag har helt enkelt grottat ner mig i skrivandet. Men nu har jag fixat och trixat lite och lagt ut Asters sång. Det är strofer från min diktsamling FLERA STEG I NATTEN som nu tonsatts och framförs på ett förträffligt sätt av Susanne Blomberg Green och Håkan Green. Den ligger under fliken Böcker och nämnd diktsamling 😄